Ben şimdiki insanların ayrılık bahanelerini anlamıyorum, insan Spotify listesinden dolayı ayrılırmı insan sevdiğinden, maşallah çok sağlam bir ilişkiniz varmış. Eskiden çok farklı engeller sebepler olurdu ilişkilerin bitmesinde, şimdi yok instagram şifresini vermedi, yok WhatsApp'ta çevrim içi oldu bunuda bu gün gördük Spotify listesi yüzünden ayrılanlar var. Bence sizinki aşk, yada sevgi değil başka birşey..