7.2 ve 7.4 arasında bir fark yok, genel olarak 7.x olarak bakmanız gerekiyor bu sürümlere. İşi alan olursada muhtemelen birkaç yeri değiştirip sürümü yükselttik diyerek ücret alacaktır.

Boşuna masraf yapmayın diye söylüyorum. Selector üzerinden PHP sürümünü 7.2'den 7.4'e çektiğinizde de yine aynı şekilde stabil çalışır zaten. PHP 7.2'den sonrasındaki sürümlerde büyük bir fark yok.