listenin kalması önemli değil,şarkıları beğeniyorda olabilir lakin aile bağı komşu bağı ne alakaysa.tamamen mazeret sanırım unutamamış ondan hatıra kalmasını istiyor gibi.içten içe geri döner umudu taşıyabilir.bence sen haklısın.ve bahanesi olmuş bu. istediği kadar konuşmasın aklında köşesinde olması bile sorun. yani ben olsam bende aynı tavrı gösterirdim.seni sevse gerçek manada o lsiteyi silerdi.seven birisi ikiletmez bir şeyi mırın kırın etmez