mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
emeğinize sağlık hocam ancak diğer sözleşmelere nazaran uzun gibi geldi ek olarak iş kazası adlı başlık var, tabi herkes kendi işine göre düzenleme yapabilir diye düşünüyorum. benim merak ettiğim bir kısım daha var bu sözleşmelerden istediğimiz kadar çıktısını alabiliyor muyuz? bazı sözleşmelerde bu sözleşmenin 2 nüshası vardır gibi bir ibare bulunuyor.
Bu tamamen size bağlı

Ben tüm sayfalarını kaşe + imzalatıp dosyalıyorum başka da bir işlem gerekmiyor