Arkadaşlar merhaba. Bir süredir Amazon üzerinden FBA Online Arbitraj ticaret modeliyle iş yapıyorum. Ayrıca imzamdaki konudan da görüntüleyebileceğiniz şekilde bunun eğitimini veriyorum. Malumunuz TL/USD dengesizliğini bu şekilde fırsata çevirebilmek mümkün fakat piyasada bu iş modeliyle alakalı çok bilgi yok. Ben de soru cevap olarak bu iş modeli hakkında soruları olanlara yardımcı olmak istedim. Genel olarak nasıl bir sistem olduğu yine imzamdaki konuda mevcut. Ekstra olarak sorusu olan varsa yanıtlayabilirim.