En en en doğrusunu yapmışsın nitekim ben olsam doğrudan ayrılırdım. Şİmdi birkaç gün üzülürsün fakat ileri dönemler'de iş ciddiye binseydi ve farklı bir durum olsaydı belki de daha çok üzülürdün. Bi defa eski sevgilisinin playlist'i ne alakaymıs