Merhaba arkadaşlar,
Her ne kadar eski uzmanlığım Adsense onayı olsa da. Güncellemelere yetişemeyince bırakmıştım geçen sene. Artık emek vererek site yapmaya karar verdim. Ve başladım dün. 500 tane kadar onay almış olama rağmen sıfırdan hiç site yapmadım Yani diyeceğim şu ki: Seo, index vb konularda pek bilgim yok.

Dün yapmaya başladığım sitede hazırladığım bir makaleyi öylesine yayınladım. Domain de 1 günlük, site de 1 günlük. Bu kadar hızlı index alması normal mi? Yoksa makale kaliteli olduğu için mi olmuştur?

Teşekkürler..