Ben muhasebeci değilim ama şunu biliyorum ki 1 tl bile gelir elde edilse vergisini ödemekle mükellefiz. Ve naçizane bir önerim beyan usulü freelancerlar için kazancın bir kısmını direkt devlete yatırsak şirket kurmaya gerek kalmasa süper olur. Firma kuranların ne suçu var diyenler için de bir başka önerim daha var , o da gelir vergisini %35 al abi 40 al ama şirket isteme yani. Hem böylelikle inanılmaz bir gelir (vergi) kaybı da önlenmiş olur diye düşünüyorum. Dediğiniz gibi bağkurdu defter tasdikiydi bla bla .. anlamsız oluyor ve insanlar ya hiç şirket kurmuyor ya da kursalar dahi anlamsız olduğunu görüp geri kapatıyor.
vesselam..