Mesut Çevik gayet açık bir şekilde anlatmış.
Vergi dairesi >>> banka hesabı >>> vergi dairesi bildirim şeklinde adsense youtube twitch gelirlerinden sadece %15 vergi kesiliyor. Ancak bu durumda aylık 2000 - 3000 tl kadar bağkur primi ödemek gerekiyor.
Bazı arkadaşlar gss primi ile hallederim diyor. Keşke öyle olsa.
Aylık 3000tl gelir varsa komple bağkur ptimine gidiyor.
Ancak burada dakişilerden havale yoluyla ayrı ödeme alıyorsanız şirket kurmak zorunluymuş. Sponsorluk vs alırsanız devlet peşinizde.
Kimse kusura bakmasın ama devlet her zaman altta olanı eziyor, garibana çakıyor.
Mpi iizinsiz sayısız çekiliş var. milyonları cukkalayanlara hiçbir şey olmuyor.
https://youtu.be/T2YZTiCR54c?t=93