Dolar kazanmayla alakası yok hocam abim 1300 dolar para aliyor eşide 800 dolar aliyor bir Amerikan firmasinda 5 senedir calisiyor aklı olmadığı için hala borcu var hala borcu var dünyaları kazansa yine borcu olur.
tr de yaşayıp dolar kazanırsanız borcunuz olmaz