Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayalım lütfen. Man adalarına giden para buradaki şirketler üzerinden gidiyor. Bu vergi kaçırmaya giriyor. Vergi kaçırma olarak görüyorsanız sizde kurumsal üyelik alıp vergi kaçırılmasına ortak olmuş oluyorsunuz.
Ben genel konuştum, burayı kast etmedim beni de alakadar etmez. Öyle olsa bile bu beni ortak etmez. Gayet bilgi sahibiyim, Google, facebook, tiktok gibi dünya devleri Türkiye'de paşa paşa kdv ödüyor. Kendinizce yurt dışı şirket kurmanın haklılığını ispatlamaya çalışıyorsunuz. Formül basit; nerede hizmet veriyorsan oraya vergi ödersin bu herkes için geçerli.