Aynen hocam çok doğru söylüyorsunuz.
Maalesef ülke de çok kazananlar her zaman vergisini vermiyor. Pazaryerlerinde bile vergisini ödemeyen, fatura kesmeyen çok satıcı var. Adamdan fatura istiyorsun ya hiç göndermiyor yada bir kaç ay sonra gönderdiği oluyor.
Devlet istese herkesi pekala da vergiye bağlar.
Bence bazı şeyleri bu kadar zora koşmamak lazım. Amaç vergi almak mı? Şirket olmadan da belli bir meblağı vatandaş vergi olarak ödeyebilmeli.
Bu ciddi bir bürokrasi mesaisi gerektirir. Onu yapabilecek bir kadro var mı? Yok.
Hocam r10 da kıbrıs menşeili bir şirket. Vergi kaçırmak ayrı bir şey vergiden kaçınmak ayrı bir şey.
vergiden kaçınma ülke sınırları içerisinde olur ülke sınırları dışarısında olmaz, man adaları skandalına da vergiden kaçınma dememiz lazım o halde.