Yurt dışı şirket kurma hiç etik gelmiyor, eğer türk kullanıcılarından para kazanıyorsan o halde türk kullanıcıların ikame ettiği ülkeye vergini ödemelisin. Bu daha doğru olanı. Yurt dışında şirket kuracaksan yurt dışındaki insanlara hizmet vermelisin başka yere değil. Bunun adı benim gözümde vergi kaçırmadır.