Alıntı
Tarladan çıkarken hiçbir kontrol yapılmayıp Bulgaristan kazıklanmak istenilmiş. Dalga geçilen Bulgaristan yememiş. Biz yeriz ama afiyetle.
İşte bu söz herşeyin bittiği noktadır. Bir ekonomist diyordu ya bu sisteme geçilirse 10 yıl sonra afrika bile bizi geçer diye.
Ucuza mal sat, kötü mal sat nereye kadar ?
Yabancı bugün alır yarın türk malı dayanıksız veya sebzeleri sağlıklı değil diye almaz.
Ondan sonra bırak doları centle satsan bile alan olmaz.