Antibiyotik kullanmayın hocam ya. Melanet bir şey o. Vücudu yıkıp geçiyor.
Bende de aynı durum söz konusu ama zencefil, zerdeçal, karabiber karıştırıp sıcak suyla içtim. Şu an iyiyim ama tam attığımı da söyleyemem. Bir de ben yoğun bir tempo da çalışıyorum. Ayda 10.000 km yol yapıyorum projeler arası git gel yapa yapa. Haliyle bir de salgın var. Hemen kaptık hastalığı.