Merhabalar hocam , Öncelikle geçmiş olsun.

Ben de 2 aydır aynı dertten muzdaribim. Bir türlü tam anlamıyla iyileşemiyorum. Benim öyle yatak döşek yatma gibi bir şansım da yok hal böyle olunca uzunca bir süredir halsiz yorgun bitkin bir şekilde çalışmaya çalışıyorum.

Bitmeyecek sanırım bu hastalıklar.