Merhaba arkadaşlar,
2 hafta önce aşırı yoğun geçen bir gripten nasibimi aldım. Sanırım domuz gribi dedikleri bu olsa gerek. 3-4 gün yatak döşek yattım. Sonrasında doktora gittim, antibiyotik ve bilimum ilaçlarla ayağa kalktım. Geçen haftam toparlanmakla geçti. Tam iyileştim derken dünden beri tekrar boğazımda yeni grip başlangıcı gibi tahrişlik hissediyorum, sesim kısıldı.
Bıktım artık... Son 2-3 aydır değişik salgınlar var bu bence koronadan çok daha güçlü ve etkili ya da korona vücutlarımızı yorduğundan mı böyle oluyor? Bu durumdan muzdarip olan ve tavsiyesi olanlar var mı?