yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaret olmayacak derken?

Özelden atlayanlara yaptırın siz en iyisi. Bu şekilde siz alay ediyorsunuz maalesef emekçilerle.

Bu arada, özelden atlayanlar; hiç mi utanmanız yok?
Helal be . Adam adam. Konuşun hocam arkanızdayım