orhansinane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sürekli şarjda olması batarya ömrünü bitiriyor. Normalde bu durum için kısıtlama işlemi ile batarya ömrü arttırılabiliyor bu özellik 8 yıl öncesinin Sony cihazlarında varken yeni nesil dünya devlerinde görmek mümkün olmuyor. Bataryayı çıkarıp, öyle kullanmanızda fayda var. Ama bataryayı çıkarıp 3 ay kenarda da tutmayın bu durumda çok sağlıklı değil.

önce ki bilgisayarımı temizleme niyetiyle açtım bana 16.000 tlye mâl oldu. artık bilgisayarın arkasını sadece teknik servisten başkası açamaz hocam benim için