Sürekli şarjda olması batarya ömrünü bitiriyor. Normalde bu durum için kısıtlama işlemi ile batarya ömrü arttırılabiliyor bu özellik 8 yıl öncesinin Sony cihazlarında varken yeni nesil dünya devlerinde görmek mümkün olmuyor. Bataryayı çıkarıp, öyle kullanmanızda fayda var. Ama bataryayı çıkarıp 3 ay kenarda da tutmayın bu durumda çok sağlıklı değil.