2021 yılının ilk aylarında büyüklerimiz için faydalı olur düşüncesi ile Ankara'da bulunan bir termal tesis ile bir anlaşma yaptık. Ödenecek miktarı senetler ile taksitlendirerek sözleşmemizi tamamladık. İlk bir kaç taksidimizi ödedikten sonra firma senetleri geç göndermeye başkadı ve bende bu durumdan rahatsız olarak yaptığım anlaşmanın iptal edilmesini, ödediğim miktarın ve kıymetli evraklarımın iadesini talep ettim. Firma telefonla görüşmemde ve mail yolu ile sorduğum sorularıma bunun mümkün olmadığı şeklinde cevap verdi. Bunun üzerine bulunduğum ilin tüketici hakem heyetine başvurdum ve sonuç lehime çıktı. Kararda da ödenen miktarın ve belgelerin iade edilmesi kararı verilmiş olmasına rağmen firma karara uymadı. Bunun üzerine firmanın hakem heyetinin kararına itiraz sürecinin bitmesinin üzerine icra dairesine giderek hakem heyetinin kararı ile birlikte ilamlı icra başvurunu başlattım. Banka varlıkları hariç tüm taşınmazlarına vs. haciz talebinde bulundum. Fakat üzerinden bir yıldan fazla zaman geçmesine rağmen ne evraklarımı alabildim, ne de ödediğim miktar iade edildi. Ödediğim miktar neysede evraklarımı geri almanın yolu nedir. Sürecin devamında izlemem gereken yol nasıl olmadı. Şimdiden teşekkürler.

Tüketici hakem heyeti kararı: Haziran 2021
İcra Başvurusu: Temmuz 2021