Türkiye, rüzgar enerjisinden elektrik üretiminde rekor tazeledi. Dün 207 bin 906 megavatsaat üretimle tüm zamanların en yüksek seviyesine ulaşıldı. Enerji üretiminde %27,8 payla rüzgar enerjisi santralleri ilk sırada yer alıyor. (Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı)
Bu rüzgar enerjisi baya iyi gitmeye başladı . Ülkenin ciddi bir enerji sorunu var sizce çare olacak mı