Türkiyede 100 iş yapan insandan 96 tanesi çöptür.
Bu r10'dada böyle, dışarıda kafede de böyle ev tadilatı için gelen ustada.
En iyisini yapmışsın ben olsam şikayetimi çekmezdim. Sürünsün.
Daha önce bu denli bir şeyle karşılaştığını hiç sanmıyorum kendine ders çıkarır umarım.
Sinirleniyoruz ama bazende vicdanımız ağır basıyor. Şikayetimi geri çekmeseydim uyarı felan almicaktı direkt işten atacaklardı çünkü.