Güzel dille ürünü getir dersin getirmez. Ucu o kişiye dokunan bir şey yaparsın, o zaman istediğinizi yapar. Bu durumda senin işin görülsün diye değil de kendisine bir zarar gelmesin diye yapmış olur. Bugün sizin işiniz görüldü belki(para iadesi) fakat yarın bir gün yine başka birisine yapabilir bunu. Herkes CEO'ya ulaşmayı düşünemez. Örneğin siz bu işlerden pek anlamayan bir vatandaş olsaydınız paranız çöpe gitmiş olacaktı. Bu tarz durumlarda bence merhametten ziyade disiplinli çalışma ön plana çıkmalı.