Türkiyede 100 iş yapan insandan 96 tanesi çöptür.
Bu r10'dada böyle, dışarıda kafede de böyle ev tadilatı için gelen ustada.

En iyisini yapmışsın ben olsam şikayetimi çekmezdim. Sürünsün.