DarkSunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar ChatBot Servisimizi Aktif Ettik Yakında R10 Da Resmi Olarak Aktif Edip Gerekli Reklam Hizmetlerini Satın Alacağız Dilerseniz Bir Demo Hazırlayıp Tarafınıza İletebilirim.
Mümkünse mesaj atabilirsiniz.