yok kolay. zor alam azim sabır ve süreklilik. ordan kopyala burdan yapıştır ordan tırtıkla burdan pırpıkla, editöre yazdır, ona kazdır buna çizdirle olmuyor bu işler.
oturup her gün kendin yazacaksın, yada yazdırdığın yazıyı tekrar sen yazıp sitene koyacaksın.
hepsi bu kadar.