TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmem mi Özledim valla. Hastane işim hala devam ediyor. Gelirsem tıp fakültesine yine görüşürüz. @GodLessTurtLe; de gelir yine (:
Brom ben kanadaya yerleştim siz buralara gelirsiniz artık