Merhabalar,
Sigorta şirketimiz için Android ve IOS uygulama yaptırmayı planlıyoruz.
1. Müşteri kaydı
2. Müşteri ev/araba vb. bilgilerini girecek. (arabalarım - evlerim - sağlık sigortalarım vb.)
3. Girilen bilgiler doğrultusunda sistem üzerinden biz fiyatlama yapacağız.
4. Sigorta/Kasko süresi gelmeden 15 gün önce müşteriye otomatik bildirim gönderecek. (1. bildirim)
5. Sigorta/Kasko süresi gelmeden 7 gün önce müşteriye otomatik bildirim gönderecek. (2. bildirim)
6. Sigorta/Kasko süresi gelmeden 3 gün önce müşteriye otomatik bildirim gönderecek. (3. bildirim)
7. Sigorta/Kasko süresi gelmeden 1 gün önce müşteriye otomatik bildirim gönderecek. (4. bildirim)
8. Müşteri yenile derse kartından ücret otomatik olarak çekilecek.
Süre/Maliyet teklifleri beklemekteyiz. Teşekkürler.