Resmen sigarayı bile içiyorlar yok bagimlilik bilmem ne kağıtı yiyorsunuz dumanla beraber

ben küçükken içtim 1-2 kez denedim arkadaşım ağzımdan alıp attı o gunden beri icmiyorum 😂 içenlere içmeyenlere lafım yok sadece bu zararlı maddeleri bırakmak iyi gelir cebinize de sağlığınızada. Ha illa sigara mi icmek istiyorsunuz ona benzer birsey bulun sigara farzet onu sekerli vs bisi olsun yiyin.