Merhaba arkadaşlar, öncelikle yemek seçmediğimi belirtmek isterim fakat yemekler o kadar kötü çıkıyor ki içinden kurt çıkmadığına dua ediyoruz artık. Buna nasıl dur diyebiliriz nereye şikayet edebiliriz nasıl sonuç alabiliriz, bu durum artık gerçekten çok can sıkmaya başladı yurtta tanıdığım herkes bu durumdan şikayetci öğrenciler aşcılarla kavga ediyor vesair durum baya kötü.