Merhaba,
bazı sitelerde bosna ile karşılıklı kimlikle seyahatin mümkün olduğu yazıyor fakat resmi olarak yürürlüğe girip girmediği hakkında güncel bir bilgi bulamadım. Bilgisi olan var mıdır?