Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faslı mısın kardeş ? Bir konu açman yeterdi
1 konu açtım, Faslı değilim, futbol severim, Romain Saiss'ten dolayı da Fas'ı desteklerim.