ULAN!!! Tek bir isteğim vardı şu dünyada TEK! O da bir Portekiz - Arjantin eşleşmesiydi........ Ya finalde ya üçüncülük maçı. ÇOK YAKINDI BE ÇOOK!! Fas artık bir numaralı düşmanım oldun. Lanet olsun sana lanet!! Felix, Cancelo sizin de fasınıza da...