canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizden 1-2 konu önce bi arkadaş satışa çıkarmış bi göz atın isterseniz. https://www.r10.net/alisveris-bolumu...ne-13-pro.html
Teşekkürler, ancak öncelikli olarak yurtdışı bakıyorum hocam

nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, 12 pro düşünürseniz konumu inceleyebilirsiniz. 13'den çok çok daha iyi bir cihaz.

https://www.r10.net/ikinci-el/335700...-yurtdisi.html
Sinematik moddan dolayı minimum 13 lazım