Şimdi polisin siber güçleri böylelerini oltaya getirip içeri tıkmalı ama niyeyse ülkedeki memuriyet sistemi çok çağın gerisinde herkes yatayım para kazanayım derdinde kimse bir şeyleri dert edinmiyor.