GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ysozmen;

Bu arkadaşı sana ben paslamıştım, işin komiği iade paneli dedi bana böyle birşey demedi.
neee ? bana da iade paneli dedi ilk tabi ben durumu ta en başından çaktım. r10 hesabı var mı arkadaşın ?