Merhabalar 3 gün önce 2500 tl degerinde kampanyalı adwords izlenmesi satın aldım. 2500 izlenmeye 2500 TL hediye veren. 07.12 bitiş 10.12 tarihinde 3 günlük dün gece itibarıyla 2500 harcamam yapıldı. Fakat bakiyem bittiği için reklam durdu. Kampanya için bir promosyon kodu yazıyor ama o promosyon kodu girdiğimde hata veriyor kullanılmadığını söylüyor. Müşteri hizmetlerini aradığımda mesai saatleri dışında olduğunu için cevap alamadım. Bu konuda acil olarak yardımcı olabilecek arkadaşlar yazarsanız sevinirim