Para verip izlemeye değmeyecek filmlerden birisi. Beleş izlendiğinde kaybedilen zamanı dert etmeliyiz.
Ben en çok da Matrix 4 fiyaskosundan rahatsızım. Adamlar 190 milyon doları çöpe döküp kendilerine sövdürmek için her şeyi yapmış.