Ben ilk kulak deldirdiğimde Bakırköy Vagon diye bir yer var takı vs. satan orada bildiğiniz hijyenik usül ile deldirdim ama diğer 2 kulak deldirme işleminde arkadaşım halletti, bende bizzat 20-25 kadar kişinin kulağını delmişimdir. Öyle aman aman bir işlem değil, mümkünse taşlı bir küpeyi bastırmak sureti ile önce üst deriyi, sonra ikinci hamlede alt deriyi delmek sureti ile küpeyi kulağa sokmuş oluyorsunuz yani kulağı direk küpe ile deliyorsunuz ve arkasını takıyorsunuz oldu bitti. Çok hafif ilk anda acır acımaz belli belirsiz ve birkaç saat sonra hafif hafif oynarsınız, sağa sola yukarı aşağı yaparsınız yer etsin diye. Arkadaşım dudak, dil ve kaş da deliyordu ama o kadar ileriye gitmek istemedim çünkü dilindeki piercing'i çorba içerken yutan bir arkadaşım vardı dedim küpe yeter