Merhaba,
Allah fıtığından saklasın. Bel ağrısı, boyun ağrısı gibi şeyler hareketsizliğin ve hatalı duruşun sonuçlarından. Ekranı göz izanda tutmaya çalış, sanırım en önemli kısmı o.
Haklı olabilirsiniz hocam, monitörü hafif çaprazıma alıp karşıya bir iki eşya koymuştum, zaten son 3 4 gündür arıyor önceden böyle birşey yoktu.
şimdi tam karşıma aldım