Blogger üzerinden sitenizi oluşturarak işe başlayabilirsiniz. Blogger bu işe yeni başlayan kişiler için adeta biçilmiş kaftan diyebilirim. Tek derdiniz sitenizin gelişimi, içerikleriniz ve ziyaretçileriniz ile etkileşim olur. Ancak ilerleyen süreçlerde bazı konularda geliştirme yapmak istediğinde Blogger seni kısıtlayabilir ve Wordpress benzeri sistemlere geçiş yapmak isteyebilirsin. Bunu da en başından söyleyeyim.
Blogger üzerinden oluşturduğun sitene Adsense reklamları koyarak gelir elde edebilirsin. Vergilendirme için ise şahıs şirketi kurman en mantıklısı gibi görünüyor. Ancak şirket kurduğunda astarı kumaşından pahalı gelebilir. Yani şirket masrafların, vergin falan gelirinden fazla olabilir. Bunu dikkate almanda fayda var. Bu konuda sosyal medya gelirlerinden şirket kurmadan vergi verilebilecek olan bi yasa düzenlenmişti. Ancak takip ettiğim kadarıyla bu düzenleme daha işlevsel bir şekilde kullanılamıyor. Kurumlar veya kişiler net bilgiye sahip değil. Yine de bu durumu biraz araştırmanızı öneririm. Belki güncel bilgilere ulaşabilirsiniz.
Çok teşekkür ederim hocam