Arkadaşlar selam. Bir site kurup site üzerinden para kazanmak istiyorum. Blogger kullanarak ücretsiz bir web sitesi oluştursam bu kazançları nerden alabilirim? Adsense üzerinden alıyoruz sanırım. Vergi işleri nasıl oluyor? Bu konu hakkında bilgilendirebilir misiniz?