Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar.

Konuyu bir bütün olarak inceleyeceğimizden dolayı önerilerinizi bu konuya yorum olarakta ekler misiniz:

https://www.r10.net/forumda/3466098-...iriyor-13.html

Herkes her öneri için farklı konu açarsa arasa kaynayabilir.
Çok haklısınız forumda gereksiz konu açılmasına düşünce olarak bende karşıyım ancak bu konu üzerinden diğer yazılımcı arkadaşlarında düşüncelerini belirtip tümünü tek bir konuda toplamaya ve bu olayı bir çözüme kavuşturmaya çalıştım, konuyu açık bırakırsanız yazılımcılar olarak seviniriz, siz ve yetkili diğer kişilerde en azından bir fikir oluşturabilir.