Çok haklısınız forumda gereksiz konu açılmasına düşünce olarak bende karşıyım ancak bu konu üzerinden diğer yazılımcı arkadaşlarında düşüncelerini belirtip tümünü tek bir konuda toplamaya ve bu olayı bir çözüme kavuşturmaya çalıştım, konuyu açık bırakırsanız yazılımcılar olarak seviniriz, siz ve yetkili diğer kişilerde en azından bir fikir oluşturabilir.