hkey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama müşteri de çöp yazılımı 500tl'ye almak zorunda bırakılmamalı
500₺ ye sweetshirt zor alıyorsunuz hocam. Nedir ki 500₺

Kötü bir logoya 100₺ veriyor ama insanlar 😂 Script satış kategorisinin bireyleri/firmaları olarak imtiyaz beklemiyoruz. Diğer arkadaşların hakkı korunduğu kadar bizim de hakkımız korunsun yeterlidir.