Venain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HP Victus kullanıyorum, memnunum. Asus'u tam bilmemekle birlikte HP'de DDR5 ramler var yani yeni nesil. Bilginiz olsun.
Siz hangi amaçla kullanıyorsunuz? Forumlarda araştırdığımda HP'de bir sarı ekran sorunu olduğunu, beyaz ve aydınlık bir ton elde edilemeyeceği için grafik tasarım için kullanılamayacağını okudum. Açıkçası bunu almayı düşünüyordum ama bu bilgiden sonra..