Furkan Oymak çok efendi çok sohbet vari biriydi. Neredeyse bir yıldır forumda göremedim. Muhtemelen Nick değiştirdi. Unutturdu kendini 😁
evet, bende kendisiyle instagram üzerinden konuştum çok kral bir insan. Hosting işlerine vs. girmişti en son. Sonra bende daha göremedim.
5.000 TL teklif verince şimdi bir utandım