eysocialmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dediğiniz gibi kel alaka bir alan adı değil otoritesi iyi gözüküyor.



Haklısınız hocam bu dönemde domain tutmak pek mantıklı değil gibi. Bende proje için almayı düşünüyordum zaten.
proje yapıp üstünde duracaksanız bence alınır. aksi taktirde görüyorsunuz örnekleri bi hevesle para harcanıp alınıyor çeyrek fiyatına geri satılıyor piyasada. alırsanız hayırlı olmasını dilerim. başarılı olursunuz umarım