Merhaba, buzdolabının takılı olduğu priz cızır cızır sesler çıkarıyordu fişi çektim ve prizin simsiyah olduğunu gördüm. 2 Aydır bu evde kalıyorum, takılan priz de en kalitesiz markanın prizi. 3-4 yıldır kullanılıyormuş ömrü bitmiş.
Benim 3-4 yıldır kiracılarımda sorun olmamıştı demek ki sen yaptın diyor ömrü dolmuş abi 3-4 yıl olmuş bir de bu kadar kalitesiz diyorum anlamıyor. Parasını onun karşılaması gerekmiyor mu? Bununla ilgili bilgisi olan var mı? Bir hukuk maddesi vs atabilen olursa özellikle çok sevinirim