adme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün uğradık, tekrardan hayırlı olsun. Ciğer seven arkadaşlara tavsiye ederim, arkadaşın elinin lezzeti var
Çok sağol canım kardeşim. Tekrardan bekliyorum.
silgitsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı uğurlu olsun hocam,bol hayırlı kazançlar
Allah razı olsun.
ProwL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirli olsun Ümraniye pek işimin düştüğü bir yer değil ama olur ki düşerse ciğerini tatmaya gelicem İnş.
İnşallah hocam her zaman beklerim.