Bugün uğradık, tekrardan hayırlı olsun. Ciğer seven arkadaşlara tavsiye ederim, arkadaşın elinin lezzeti var
Çok sağol canım kardeşim. Tekrardan bekliyorum.
hayırlı uğurlu olsun hocam,bol hayırlı kazançlar
Allah razı olsun.
Hayirli olsun Ümraniye pek işimin düştüğü bir yer değil ama olur ki düşerse ciğerini tatmaya gelicem İnş.
İnşallah hocam her zaman beklerim.